aomen2

In più di l'affari tradiziunale di u ghjocu di roulette,VICCEhà ancu filiali d'oltremare in Brasile, Stati Uniti, è America Centrale è Sudamerica.Hà ancu una cumpagnia di produzzione joint venture in Vietnam.Nta l'ultimi anni, si pò vede da i dati finanziarii chì i rivenuti di sta attività hè aumentatu.

wins

Avà pare chìvinces'alluntana gradualmente da l'industria tradiziunale di i video games.Mentre annunziava a so entrata vigorosa in l'industria di u ghjocu mobile, Qualchissia avà pare chì vulete prumove vigorosamente a legalizazione di i ghjochi di ghjocu cumpetitivi in ​​i Stati Uniti.

Thomas Jinli, presidente di Gaming Industry America, hà prupostu una nova lege in Nevada: In u passatu, solu i ghjochi di furtuna pura, cum'è i slot machines, eranu permessi cum'è articuli di ghjocu.È sottu a nova lege di u statu, tutti i ghjochi chì paragunanu vittorie è perdite basate nantu à a tecnulugia sò avà legale.Questu significa chì quelli "ronde bonus" ponu avà esse aghjuntu à u ghjocu, è quelli ghjucatori chì sò assai abili seranu ricumpinsati per a vittoria.Inoltre, a pruposta hà passatu a revisione di i legislaturi statali.

Vale à dì, tutti i prughjetti tradiziunali di ghjocu centrati nantu à u cunfrontu tecnicu pò esse aghjuntu à i prughjetti di pagamentu, cum'è a guida, u tiru, u gunfighting, u sport, etc.Konami o qualsiasi editore di ghjocu pò aduprà u so pruduttu icònicu cum'è u corpu principale per fà una slot machine, è unisce u pagamentu è u ghjocu.

Sicondu u Global Gaming Game Report publicatu prima da AppAnnie, l'industria di i ghjoculi hè prevista per ghjunghje à 120 miliardi di dollari americani in 2019. In u fiscal 2017, i rivenuti glubale di ghjoculi di ghjocu mobile iOS anu aumentatu da 55% annu à l'annu, i rivenuti di i ghjoculi di carte. aumentatu da circa 50%, è i rivenuti di ghjocu di dadi Hè crisciutu da circa 70% in u listessu periodu.Cù l'aumentu di a rata di penetrazione di i telefoni intelligenti, i rivenuti di i ghjochi mobili di ghjoculi continueranu à aumentà.

Gaming mobile

Lusinghi mobileghjochi, a pianificazione di u percorsu diVICCEhè veramente inesperu.Forsi per l'imprese, l'unicu ciò chì tende à cambià a direzzione di u sviluppu hè u prufittu.Pò esse micca assai primaVICCEserà u magnate chì hà cambiatu u mondu di u ghjocu.


Tempu di post: 28-jun-2022