aomen2

Mini roulette cunnisciuta ancu com'è roulette africana, questu hè un tipu di picculi prudutti, e so caratteristiche sò chjuchi è flessibili, pò esse cumminati à vuluntà 1 + 2 o 1 + 4 o 1 + 6 è cusì, hè attualmente l'unicu. nant'à u mercatu cù una sorta di funzione lotterie di i prudutti di u ghjocu di roulette generale internaziunale.In più di u so aspettu rumanzu è u ghjocu classicu, pò installà una macchina di soldi è una lotteria, sustene a gestione locale WiFi, è ci hè un sistema di prufittu unicu, per chì i nostri clienti in u prucessu di l'affari, a pace di mente, in modu chì u prufittu. hè assolutamente garantitu.

news3_3
news3_2

Ancu se a macchina hè chjuca è flessibile, ci sò parechje altre espansibilità.Avemu aghjustatu JP gold à questu, chì pò esse aghjuntu in u modu 1 + 2, 1 + 4 o 1 + 6.Cù funzioni cusì ricche, hè u rè di u rendiment di costu.Hè un ghjocu di roulette fisicu chì pò entre in a vita di tutte e persone.Se vulete sapè più nantu à u nostru novu pruduttu, per piacè cuntattatemi immediatamente.

news3_4
处理3
处理1
处理2

Nota:
U pocu sapè:
Cunnettendu l'industria di l'intrattenimentu di l'Asia cù tecnulugia innovativa
G2E Asia hè cunsideratu cum'è un impurtante centru cummerciale di ghjocu è divertimentu in Asia.Hè l'avvenimentu annuale must-see per l'industria di l'intrattenimentu di l'Asia, chì furnisce una piattaforma unica per i prufessiunali di l'industria per truvà largamente è fà novi cunnessione, scopre novi prudutti è soluzioni, è acquistà una visione di l'ultime tendenze di l'industria globale.Ogni annu, più di 95% di l'operatori di casinò asiatichi assistenu à G2E Asia per truvà prudutti è soluzioni d'avanguardia è scopre e tendenze future di l'industria.Tenuta in Macao, u centru di l'industria di l'intrattenimentu di l'Asia, l'esposizione hè una piattaforma ideale per i prufessiunali per cunnette è fà affari.

A nostra cumpagnia hà participatu à a mostra in 2019, è i nostri prudutti sò assai populari.Speremu chì in 2022, i nostri prudutti ponu esse più favuriti da diversi amichi, per creà più ricchezza in u mondu.


Tempu di Postu: Dec-17-2021