aomen2

L'ecunumia di u Vietnam hè in crescita

In u 2020, u peghju annu di l'epidemie, u Vietnam era una volta cunnisciutu cum'è "studiente superiore" per a prevenzione di l'epidemie.Hà registratu un ritmu di crescita ecunomica di 2,91%, superendu a Cina (2,3%) è classificatu secondu in u mondu, prima in Asia è tutte e economie in via di sviluppu..In u 2022, quandu e fabbriche cinesi sò stati chjusi temporaneamente in risposta à Omicron, è i pruduttori di u cummerciu esteru eranu ansiosi per via di u bloccu di u portu, un inseme di statistiche da u Vietnam hà disturbatu una volta di più i nervi di u mercatu, è assai persone ùn anu pussutu impedisce di dumandà -
Dopu avè ritruvatu per decennii, u Vietnam hà finitu davanti à a Cina?
Serà u Vietnam rimpiazzà a Cina è diventerà a prossima fabbrica mundiale?
Cumu evoluzione u mercatu di cunsole di u Vietnam (www.wg88688.com) ?

In l'ultimi anni, u Vietnam, cù una populazione di 97 milioni, hè statu cunsideratu cum'è una di e destinazioni più impurtanti per u trasferimentu industriale cinese.U mercatu di Casinò di Lusinghi di Vietnam (www.wg88688.com) hà cuminciatu à diventà un potenziale competitore à a Cina, cumpresu u mercatu di ghjocu d'animazione (www.wg88688.com). L'espurtazioni totali di Vietnam in u primu trimestre di u 2022 eranu 88,58 miliardi $ US, in crescita di 12,9. % annu à l'annu.Dopu à settembre 2021, l'esportazioni di Vietnam à i Stati Uniti aumenteranu di più di 20%.

In un battitu d'ochju, u nostru umile vicinu à u sudu, Vietnam, dopu à a Cina è l'India, pare avè, in una certa misura, pigliatu a forma di a fabbrica di u mondu.Superimpostu à l'ansietà domestica nantu à a trasferimentu di a catena industriale dopu à u cunflittu cummerciale Sino-US, assai persone ùn ponu aiutà à preoccupassi chì u Vietnam rimpiazzà a Cina è diventerà a prossima fabbrica mundiale.

Smantellamentu di a struttura d'esportazione di Vietnam
In u campu di subdivisione, l'effettu di sustituzzioni di l'espurtazioni di Vietnam in Cina hà digià cuminciatu à vede segni.Cum'è l'industrii di vestiti è animazione è ghjoculi, ma in generale, u cusì chjamatu trasferimentu di fabricazione in Vietnam hè in realtà un overflow piuttostu cà un sustitutu per a catena di supply di China.

Prima, in tuttu, l'effettu di sustituzzioni di l'esportazioni di Vietnam in Cina ùn hè micca chjaru.
Siconda, in u campu di subdivisione, l'effettu di sustituzzioni di l'esportazioni di Vietnam in Cina hà cuminciatu à vede.
Infine, u Vietnam hà fattu assai investimenti diretti è trasferimentu industriale attivu da a Cina.
ASEAN hè u più grande partenariu cummerciale di a Cina.In u 2020, u Vietnam hà superatu a Corea di u Sudu per diventà u terzu paese di destinazione d'esportazione di a Cina.

1. I rializazioni di u Vietnam
In u 2020, u PIB tutale di u Vietnam hè 271,158 miliardi di dollari americani, un incrementu di 2,91% annu à l'annu, un aumentu di 155,226 miliardi di dollari americani cumparatu cù u 2010;U PIB per capita hè 2785,72 US dollars, un incrementu annu di 1,98%, un incrementu di 1467,83 US dollars paragunatu à 2010;L'ingudu naziunale grossu per capita hè $ 2,660, un ritmu di crescita di 2,7%, un incrementu di $ 1,410 cumparatu cù 2010. In l'ultimi anni 20, a scala di l'impurtazioni è l'espurtazioni hà aumentatu da 17 volte.
2. Opportunità in Vietnam
U vantaghju più fundamentale di u Vietnam hè chì hà un gran numaru di travaglii ghjovani è boni.In a pupulazione di u Vietnam di più di 90 milioni, a proporzione di a pupulazione in età di travagliu trà l'età di 15 è 65 hè di circa 69,3%, chì significa chì u Vietnam hà una populazione di travagliu di circa 65 milioni.
A più grande opportunità per u Vietnam si trova in i frequenti "Jacques" (accordi di cummerciu liberu).
A strategia di u Vietnam di piglià i dui lati face chì l'industrii internaziunali cuntinueghjanu à spustà in Vietnam.
L'uppurtunità future di Vietnam pò esse in u novu campu di battaglia di l'ecunumia digitale di Internet, cumpresa a R & D accelerata è u sviluppu di u mercatu di l'industria di l'animazione è di u ghjocu è i prudutti.
3. Sfida di Vietnam
Prima, trà i paesi di l'Asia Sudueste, u livellu di l'infrastruttura di trasportu in Vietnam hè mediu.

Siconda, l'educazione hè arretrata, i travagliadori di base sò persi, è ci hè una carenza estrema di talenti mid-high-end.

Terzu, a catena di l'industria di supportu ùn hè micca perfetta, è ci hè sempre una lacuna in a qualità cumparata cù a fabricazione cinese.

Riassume
Fighjendu u sviluppu ecunomicu di l'Asia Sud-Est in l'ultimi trè decennii, l'idea di sviluppu di "amparare-copià-aumentu" hà cuntinuatu, soprattuttu basatu annantu à "l'esperienza di a Cina".In u risultatu, i prezzi di l'assi anu risuscitatu, è hè diventatu una perla ecunomica emergente in l'Asia sudorientale.


Tempu di post: 11-ghjugnu-2022